Hogy mindig képben legyél – Mental Focus

2020-10-20
 / 3.0

Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció

Társadalmunk folyamatosan megköveteli, hogy 100%-os teljesítményt nyújtsunk minden nap, de ez nem is csoda rohanó világunkban. Ha veszítünk figyelmünkből egy idő után, motivációnk és erőnk is folyamatosan a háttérbe fog szorulni, ezzel is megkörnyékezve a fizikai és mentális fáradság kapuit. Amennyiben a napi gályázás után még lemennénk a terembe, igen fontos, hogy összeszedettek maradjunk a nap végére.

Ebben a rövid szösszenetben szeretnénk pár hasznos tanáccsal szolgálni a mindennapi feladatok elvégzéshez, legyen szó akár edzésről vagy a napi 8 órás munkáról. Célunk, hogy célzottan és hatékonyan sikerüljön megvalósítani elképzeléseinket, de legfőképp elképzeléseidet!

Az eredményes edzés fontos alapja, hogy a gyakorlatokat megfelelő technikai kivitelezéssel, a lehető leghelyesebben, minden apró részletére odafigyelve végezzük.

Főleg abban az időszakban, amikor új gyakorlatot tanulsz, nagyobb súlyokat emelsz, technikás gyakorlatokat végzel nagy koncentrálóképesség szükséges a legtökéletesebb elsajátításhoz, kivitelezéshez.

Ehhez néha jól jön a saját akaraterőnkön kívül egy kis külső támogatás, ami nem tolakodó, de hatásos. Ebben lehet segítségedre a Mental Focus, de erről kicsit később.

Rendszerezd az életviteled

Egy nagyon egyszerű példával kezdenénk. Amennyiben lejársz a terembe alkalmanként vagy csak szimplán figyelsz magadra, táplálkozásodra ez a rutin már egy jó alappal fog szolgálni. Mindezt még tovább lehet fokozni egy egyszerű módszerrel!

Akár okostelefon (mivel rengeteg alkalmazás létezik erre is), akár az egyszerű notesz, ahogy neked kényelmes mindenképp érdemes egy edzés- és étrendtervet vezetned. Ez nagyban meg fogja könnyíteni az edzéseidet, hiszen így korábbi életviteled csak még jobban és összeszedettebben tervezed meg az összeállítás során. Amennyiben ezt alkalmazásban vezeted a fehérje és szénhidrát beviteltől kezdve a legutolsó apróságokat szinte már nem is neked kell feljegyezned. Hát nem egyszerű?

Amennyiben nem tudunk megfelelni a követelménye(in)knek, maradjunk kitartóak és ne veszítsük el figyelmünk, motivációnk. Tekintsük mindezt egy tanulási folyamatnak, hogy a későbbiekben még jobban tudjuk optimalizálni időbeosztásunk és a napi ütemtervünk. A következő napot így még hatékonyabban építhetjük fel, ezzel is rutint szerezve!

Nem csak az edzést, a munkád is segíti!

Mivel edzés során egy megszokott ütemtervet követsz egy-két hetes fázisban vagy azonosat a heti A-B edzéstervvel, ezt nem mindig tudod majd alkalmazni a munkád során, de van megoldás.

A konkrét tervet célszerű előre egy héttel mindig összeállítani (ha nem teljes a hét akkor aktuálisan bővíteni), de remek útmutatóként fog szolgálni. Az elvégzett feladatok után látni fogod, hogy sokkal célorientáltabb szemlélettel látsz a következő feladatokban, mindezt koncentráltabban, kiegyensúlyozottabban, nyugodtabban. Hasonlóan eredményes leszel, ha tervezetten vezeted edzéseid gyakorlatait.

És itt jön képbe a Mental Focus! A termék kiváló támogatást nyújt hatóanyag-mátrixa révén, melyben stimuláns és aminosav is hatásos szerepet tölt be és látja el vele szervezetünk. Acetil L-karnitin-t (ALC) és tirozint tartalmaz, mely az energiaitalok népszerű hatóanyaga. Mindemellett a koffein fog adni egy új lökést éberségünk, koncentrációnk kiaknázásához. És, ha már szakma, a koffein által fokozza az edzésteljesítményt is!

Mental Focus

A korábban elhangzottakban semmi újkeletű nincs, csupán apróbb figyelmességgel rendezzük életvitelünk, hogy a maximumot tudjuk kihozni feladatainkból és magunkból is.

Ha most ismerkedsz az edzés előtti termékekkel vagy még kezdőként a gyakorlatok elsajátításában segítség és plusz összpontosítás szükséges, segítségedre lesz a Mental Focus. Tanulás, vizsgaidőszak, megerőltető szellemi munka esetén is számíthatsz rá, ha megtorpansz.

Sok sikert a rutin kialakításában és maradj fókuszált!

*A kedvező hatás fizikai aktivitás előtt legalább egy órával 3 mg/ttkg koffeinbevitellel, és kizárólag akkor érhető el, ha a rendszeres koffeinfogyasztó legalább a termék fogyasztását megelőző 24 óra folyamán tartózkodik a koffeinfogyasztástól. Javasolt, hogy a különböző forrásokból származó koffeinbevitel a napi 400 mg-ot ne lépje túl.


Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!