Kulcs a kimagasló teljesítményhez - Ami-NO Xpress

2020-06-19

Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció

Abban egyetérthetünk, hogy a testépítés különleges sport - de inkább életstílus.

Itt nem elég "csak" heti négy-öt alkalommal elmenni edzeni. Itt, ha fejlődni szeretnél és eredményeket akarsz elérni, akkor legalább akkora figyelmet kell szentelned a táplálkozásodra, mint az edzéseidre.

Reméljük, a táplálkozási alapokkal már nagyjából tisztában vagy és nem vajas kenyérrel szeretnéd megváltani a világot, valamint edzések után, a fehérje/tömegnövelő turmixodról sem feledkezel meg.

Apropó edzés utáni turmix! Tudtad, hogy az edzés utáni időpont mellett, az edzés közbeni időintervallum az, amikor a szervezet fokozottan ki van éhezve a megfelelő tápanyag utánpótlásra?

Pedig így van! Edzés során, a megdolgozott izom keringése fokozódik. Ennek hatására jelentős mértékben növekszik a tápanyagfelvevő képessége, illetve, ilyenkor jut el leghatékonyabban a bevitt tápanyag a megedzett izomzathoz.

Van azonban egy kis bökkenő. Edzés során szervezetünk nagy mennyiségű adrenalint szabadít fel, aminek következtében csökken az emésztésben résztvevő szerveink működése (gyomor, belek, hasnyálmirigy), így ezen időszakban emésztésünk meglehetősen gyengének mondható. Pont akkor nem tudunk hatékonyan emészteni, amikor a legnagyobb szükségünk lenne rá! Bosszantó, nem?

Hiába burkolnál be edzés közben néhány szelet csirkemellet, édesburgonyával karöltve, nem tudnál nagyobb súlyokkal dolgozni, illetve nem fáradnál el később. Épp ellenkezőleg! Enervált lennél, és néhány sorozat guggolás után jó eséllyel gyors léptekben kellene megközelítened a mellékhelyiséget…

Persze, nem igazán életszerű két sorozat között csirkemellet rágcsálni.

Mi akkor a megoldás?

Olyan tápanyagokat kell/ célszerű edzés közben fogyasztani, amik nem igazán igényelnek emésztést.

Ilyenek lehetnek az egyes aminosavak, és bizonyos esetekben az egyszerű szénhidrátok. Bár nem akarunk most biológia órát tartani, de azért röviden nézzük át, hogy mik is azok az aminosavak!

Az aminosavak a fehérjék alkotóelemei. Több mint 150 aminosavat ismerünk, azonban az élő szervezetben csupán 22 fehérjeépítő aminosav található.

Az egyes aminosavak eltérő élettani tulajdonságokkal bírnak. Vannak, amik a kedélyállapotunkat befolyásolják, vannak, amik a méregtelenítési folyamatokban játszanak fontos szerepet, és bizony akadnak olyanok is, amik pozitívan befolyásolhatják a fizikai teljesítőképességünket, regenerációnkat. Utóbbi kategóriát egyszerűen csak sportcentrikus aminosavaknak szokás nevezni.

A sportcentrikus aminosavak között megtalálhatjuk a BCAA aminosavakat, a glutamint, az l-tirozint, az l-citrullint, a Beta-alanint, az l-arginint és a taurint is.

A felsorolásban némelyik aminosav ismerős lehet már számodra, azonban biztos van olyan is, amiről még csak nem is hallottál. Nem is kell, hiszen nem biológusnak készülsz, csak szeretnél egy kőkemény, bőrrepesztő edzést lenyomni.

Nem is untatnánk tovább, a nagyon szakmai részletekkel. Hiszen úgy is elsősorban a "megoldás" érdekel. A "kulcs", amivel a maximumot tudod kihozni az edzéseidből!

Az pedig esetünkben nem más, mint az Ami-NO Xpress!

Mitől jó ennyire ez a cucc?

Igazából, a lényeg ez úttal is az összetételben lakozik, bár tény, ami tény, nagyon pofásan néz ki a termék csomagolása is. De lássuk, mit rejt a doboz belseje!

  • A termék 19 aktív hatóanyagot tartalmaz, cukor és "töltőanyag" mentes, így a legszigorúbb diétába is tökéletesen beilleszthető!
  • Tartalmazza az összes, korábban felsorolt "sport centrikus" aminosavat, méghozzá hatásos, potens dózisban.
  • Egyedülálló, közel 19 grammos aminosav tartalommal bír adagonként, ami szinte pillanatok alatt célba ér a megdolgozott izomzathoz!
  • Betaine tartalmának köszönhetően csökkentheti az edzés által indukált kortizol szintet. [1]
  • Pótolja az edzés során elvesztett elektrolitokat, így támogatja a hidratációt, csökkenti a sérülésveszélyt!
  • Kulcsfontosságú vitaminokat is tartalmaz, amelyek hozzájárulnak a fáradtság, kifáradás mérsékléséhez!
  • Koffeinmentes, így akár késő délutáni, esti órákban is fogyasztható!
  • Akár stimuláns mentes edzés előtti formulaként is alkalmazható!
  • Két igazán fantasztikus, őszibarack jeges-tea és narancs-mangó ízben kapható!

Hagyd a fenébe az íztelen, semmit sem érő löttyöket!

Lépjél szintet, és tapasztald meg a kimagasló teljesítmény és a bőrrepesztő bedurranás élményét az Ami-NO Xpress segítségével!

Forrás: [1] https://www.ergo-log.com/the-anabolic-effect-of-betaine.html


Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!